Yani imamoğlu, denkliği olmamasına rağmen, puanı asla yetmemesine rağmen geçiş yapmamış mı?
Dilimizde tüy bitti anlatmaktan ama yine tekrarlayalım. Rakibe yasak olan yandaşa yasal olunca etik olmuyor.. kimsenin umrunda olmasada bir kısım kamuoyunun vicdanı apolitik olduğu halde rahatsız oluyor.. bilmem anlatabildim mi..