batuhan_polat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yani o zaman yasal olarak mümkün olan şey şuan yasal değil diye 30 sene sonra almak mı mantıklı?
Bir zamanlar meslek liselerinden mezun olanlar sınavsız 2 yıllık üniversitelere geçiyordu.
Şimdi bu şart kaldırıldı.
Bundan 30 sene sonra gene işinize yaramayan biri o zaman bu şekilde mezun oldu diye haklı şekilde diplomasını mı iptal edeceksiniz?

Hadi gene diploması iptal edilecek bu şekilde mi iptal edilecek?
Diploması geçerli diyenler görevlerden alınıyor uzaklaştırılıyor, diploma iptali gerekçesini araştıranlar dağıtılıyor?
Gözünüzün açılması için daha ne yapılması lazım?
Ama eminim gözünüz açık. Sizde her şeyin farkındasınız. Sizde İmamoğlu'ndan korkularından dolayı haksızlık yapıldığının farkındasınız.
Ama işte siyasi görüşünüze uymuyor diye asın kesin. Çok şükür deyin geçin.

Mağduriyetle geldiler hükümete. Neler dediler neler? Şimdi daha beterlerini kendileri yapıyor.
İktidar parti içerisinde kaç kişi istifa etti bu kadar da baskı olmaz, bu kadar da haksızlık olmaz diye.
Sizde farkındasınız da her şeyin işinize gelmiyor.
İmamoğlu bu ülkenin en şişirilmiş balonudur. Diploma meselesinde eğer dediğiniz gibi masum olsaydı, iddiayı ortaya ilk atan gazeteci Telat Çabuk, iddiayı kaleme aldığı gün İmamoğlu'nun babası tarafından tehdit ediliyor savcılığa suç duyurusunda bulunuyor ertesi gün öldürülüyor. Yargıtay kararı henüz çıkmadı, usulsüz ya da usullere uygun diyemez kimse. Ha adam İngilizce İşletme bitirmiş sözde, konuştuğu İngilizce de ortada.
Diplomadan çok daha önemlisi, adına iddia edilen yolsuzluklar. Bugün ortaya çıktı oğlu için Hırvatistan'da kurulan Tectum Investments adlı şirkete, 2023–2024 yıllarında 28 milyon 991 bin lira değerinde 637 bin 106 euro aktarılmış. Yani hadi diyelim diploması usule uygun çıktı siz bu iddialara rağmen hala bu adamın arkasında duracaksanız, diğer tarafın sarı rüyasında olanlardan farkınız yok demektir. Siz de kırmızı rüyadasınız, kendinizi kandırıyorsunuz demektir. 2024 yılında görevdeyken sadece 54 depreme dayanıksız binayı dönüştürmüş, buna razı mısınız? Yani bana gerçekten hala savunmaya çalışanlar komik geliyor ya.