Bende aynı olayları yaşadım benimki biraz daha fazla tabi profilimdeki konudan da okuyabilirsin(https://www.r10.net/off-topic/433383...ina-kacti.html)
benimki 5.5 ay oldu biteli tekrar duygularımı paylaşsam belki faydası olur öncelikle bende üni okuyorum ve tam final zamanımda oldu bende çok uğraştım okul bitsin hemen evlenelim okulu bırakmayı dahi göze almıştım fakat genç yaşta evlilik ve maddi zorluk yaşamak istemiyorum , ve ben finallerden kaldım 2.5 ay zor geçti benim için kafamı toplayamadım dağıtmaya çalıştım ne kadar sağlam bir psikolojim olsada bunları kaldırmak çok zor özellikle 19 yaşındaysan tabi 2.5 ay sonra dayanamadım izmiri terk ettim 2.5 ay antalyada bir işte çalıştım okulu bir kenara bıraktım çünkü o psikolojiyle ne sınav nede ders önemli oluyor bu bana çok iyi geldi farklı ortam farklı hayatlar kafamı gerçekten dağıttı şimdi izmirdeyim ve daha iyi bir psikolojiyle finallerime çalışıyorum unuttum mu diye sorucaksınız tabiki unutmadım asla da unutmayacaksınız alışıcaksınız ne kadar zor ve güç de olsa hayatın suyu akar yolunu bulur beni terk edip evlenen kıza karşı duygularım bitti fakat anılarımı özlüyorum yalan yok ama unutmayın ki Allah bir şeyi gösteriyorsa kendini hatırlatıyorsa her şerde var bir hayır diyip geçmeyi öğreniyosun gelecekte ne olur bilmem ama ben bundan sonraki ilişkilerimde çok sağlam kafayla olacağım ve en dibi gördükten sonra bazı şeyler basitleşiyor
-şuan bunları anlaman imkansız ne desek kulağına boş gelicek banada öyleydi çünki herşeyi zamana bırak oyalanmaya bak bırak zaman herşeyi yerli yerine koysun
-farklı arkadaşlar edinmeye çalış yada mutlu olduğun arkadaşlarınla vakit geçir ben öyle aşabildim
-onun yarattığı boşluk yüzünden birsürü kız ekliyip konuşma isteği duyucaksın hiçbiri yerini doldurmayacak yada o enerjiyi sana vermeyecek unutma başkalarının hayatına dokunmak iz bırakmak büyük vebal bunu yapma ama illaki gereksinim duyucaksın kontrol etmesini iyi bil ben iyi kontrol ettim zor oldu tabi
-ne zaman istersen profilimdeki wp den danışabilirsin konuşmak herzaman iyi gelir içine kapanıp atmak seni daha kötü etkiler sürekli onu anlatacağın için çevrendekiler biraz rahatsız olabilir gerçek dostlar dinler sadece
** Umarım hiçkimse yaşamaz ama öyle demekle olmuyor aşk insanı çok kötü bozar ne kadar güzel olsada nefrettir severken Allah için sevin ve asla da herşeyiniz yapmayın çünkü sizin herşeyiniz olamaz bu dünyada herkes bu dünyaya tek doğdu tek ölücek **