Benzeri bir süreç yaşayan biri olarak söylüyorum, görüşmek için ısrarcı olma. Sağlam durmaya çalış. Sen sağlam durup, bir şeyler başarınca, ne kaybettiğini kendisi görecektir.

Ek olarak, zan altında bırakmak istemem ama bu tip keskin ayrılıkların somut sebepleri olur. Her ihtimali göz önünde bulundur ve dik duruşunla devam et. Başka türlü kendini döngüye sokarsan, uzun süre zarar görür ve yıpranırsın.