Ortada önemli bir şey yokken bittiyse iliski yapacak bir şey yok ne kadar uğrassanız da size zararı olur. Birisini çok sevebilirsiniz ama öz saygımızı kaybederseniz ilişkide ilişkiden çıkar o tek taraflı bir şeye dönüşür. Bu saaten sonra da geri dönse de bir hayrı olmaz size . İlk ilişkiniz olduğu için bu durumu kafaya çok takıyorsunuz düzeltmek istiyorsunuz fakat ortada kayda değer şeyler olmadan böyle şeyler oluyorsa o iliski zaten bitmiştir. Karşı taraftan bir değer almadan devam etmeye çalıştığınız iliskinin de size faydadan çok zararı olur . Arkadaşların kısaca başkasına bakın demesin açıklaması bu.