"o İzmir’de ben Kocaeli’deyim" yazısını görünce istemsiz bir tebessüm ettim. Önüne, yoluna bak kardeşim bu saatten sonra geri dönse de en fazla süreceği 6 ay sonra daha büyük kırılırsın. Acını yaşa yasını tut düştüğün yerden kalk ve hayatına devam et. 1-2 sene sonra buna mı üzülmüşüm dersin. Her erkeğin başına mutlaka gelir bu durum.