Merhabalar dostlar 25 aylık ilişkim sanıyorum ki artık bitti her yerden engellendim hiçbir yerden ulaşamıyorum asla konuşmak istemediğini söylüyor en son bir kargo yolladım içinde anisi olan şeyler vardı umarım onu alır

21 yaşındayım onla tanışana kadar bir ilişkim olmamıştı bu zamana kadar da hep ciddi gözle baktım maddiyatım el verse evlenmek istedim şu anda kaptanlık okuyorum bu zamana kadar hep okulun bitene kadar bekle evlen Evleneceğiz şöyle yapacağız böyle yapacağız diye hayaller kurdum güzel bir hayat yaşamak için aylarca ayrı kalmayı göze alarak kaptanlık yaparım dedim yeter ki istediğimiz gibi hayat yaşayalım ama gelin görün ki olmadı hata yapmış olabilirim giydiğini karışmış olabilirim ama bilmiyorum çok saçma geliyor bu devirde herkes sevdiği için değil de kullanmak için faydalanmak için hatta veyahut hatta tüm bunlar yetmezmiş gibi kızları peşinde sürükleyen süründüren köpek muamelesi yapan erkek erkekler varken ben böyle final haftamda elim kolum bağlı ortada bırakılmayı hak etmediğimi düşünüyorum ben 25 ay içinde hiçbir şekilde böyle bir şey yaşatmadım o hatayı yapıp küstüğünde bile en fazla 2 saat onunla konuşmamışımdır

Bana bir tavsiye verin final haftam olduğu için yanına gidemiyorum o İzmir’de ben Kocaeli’deyim hayatımda hiç bu kadar çaresiz hissetmedim belki de uzak kalmak daha iyi diyorum ikimiz de belki birbirimizin değerini anlar daha güçlü bir şekilde geri döneriz diyorum bir yandan da artık bitti kabullen diyor kafam ama kalbim kabul etmiyor o yüzden değerli hocalarımla tavsiyeler bekliyorum beklemek mi lazım ya da nasıl unutabilirim bu yazıyı sesli klavyeden yazdım yazım yanlışı olan yerler varsa affola