xumutx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam 2 adet vardı tekini kullandım davet ettim ama ben yanlış yapmışım eşime mail gidecek sanmıştm arkadaşlar şimdi gösterdi gördüm beklemede yazıyor teşekkür ederim
Davet ettiğiniz kişiye mail gidiyor, bazen gecikmeler olabiliyor.

Panelden davetiye kodunu kendisine iletirseniz daha hızlı işlem yapılır.