Gençler hanım ne var bu r10'da beni de üye yap 7/24 ordasın dedi davet ettim ama mail düşmemiş yalandan hakkım da gitti ne yapcaz yoksa bu bir işaret mi
Not: mod kardeşlerim size zahmet yardımcı olun davet iptal edelim yeniden atayım
Merhabalar,
Kontrol ettiğimde davetiye göndermemişsiniz gönderilen bir davetiye yok.
Davetiye hakkınız var yeniden deneyebilirsiniz.