xumutx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gençler hanım ne var bu r10'da beni de üye yap 7/24 ordasın dedi davet ettim ama mail düşmemiş yalandan hakkım da gitti ne yapcaz yoksa bu bir işaret mi

Not: mod kardeşlerim size zahmet yardımcı olun davet iptal edelim yeniden atayım
Merhabalar,

Kontrol ettiğimde davetiye göndermemişsiniz gönderilen bir davetiye yok.

Davetiye hakkınız var yeniden deneyebilirsiniz.