yigityavuzy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
mail düşmüyor zaten
https://www.r10.net/invites.php
bu sayfanın en altında davetiye kodu oluşuyor o kod ile kayıt olacak.
Ya sen adamsın öz gardaşım davet atmadım için hiç diyorum mail falan gider 🤣

İnşallah makarası dönmez eyw