Modlara moda soru kategorisine yazmayı unutmayın yoksa sonunuz benim profil geçmişim gibi olur açıklamama izin de verilmedi
Maile gerek yok davetiye attığınız sayfada davetiye kodu yazıyor olması lazım. O kod ile direkt kayıt olabiliyor ben attığımda da mail düşmemişti