Adam eğer ilan açtıysa bu ücretli. İlan koyma bedeli ve uğraşı için ufak bir miktar para verin. 2 Bin TL yeter bence. Gönlü olsun. Oldu bitti.

Eskiden bu yoktu ama ilan koyma fiyatları çok arttığından empati yapmak lazım.