aynı cihazdan farklı ağ bağlantısıyla sms onaysız gmail açmaya devam edebiliyorum. ( cihaz bilgilerinin bi kısmını uygulamalar değiştirerek ) lakin ağ bağlantısında birşeyleri banlıyor. bundan %100 olarak eminim.
Cihazda Google'a ait bir uygulama varsa istediğiniz kadar değiştirin bir süre sonra o cihaza ban atacak google. Örneğin 5-6 ay ya da 1 sene düzenli hesap açtıktan sonra artık o cihazdan hesap açtırmaz sms doğrulama yaparak hesap açsanız bile o hesapları disable yapıyor 1-2 gün sonra.