Kanv adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu konular hakkında bilgisi olan insanlardan fikir almak istiyorum.
Bilgi almadan önce; sen emlakçı olsaydın, senin gibi davranan bir müşteriden para talep eder miydin, etmez miydin? Önce bu soruyu sor.

Bilgi almak istiyorsan da;

- Emlakçı çalıştı çalışmadı, müşteri aradı aramadı ama 1 ay boyunca evinizi ona teslim ettiniz. Ancak çalışmaması söz konusu olamaz çünkü kiraladığında parasını alacak.
- Sahibinden, Hepsi Emlak gibi sitelere bedavaya ilan vermiyorsun. Dolayısıyla adamın cebinden parasını da yemiş vaziyettesiniz.

Dolayısıyla eğer para vermek istemiyorsanız, avukata ver de. Sonucunu değerlendir.