Merhaba yaklaşık bir ay önce bize ait olan bir evi kiraya vermek için emlakçıyla anlaştık. Ama durumumuzun değişmesiyle evi kiraya vermekten vazgeçtik. Emlakçı bu durumda ben 1 aydır ben kiracı bulmak için uğraştım evi siteye ilana koydum diyip para isteyebilir mi? Para isterse vermek zorundamıyız? Bu konular hakkında bilgisi olan insanlardan fikir almak istiyorum.