omerduysak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Üsküdar hospital da Erdinç ak var, harikalar yaratıyor. Kendimde orada oldum, kapısı herzaman doludur. Muhakkak bi muayene olup fiyat alın derim. Ağrı sancı hiçbirşey yaşamadım benimde hem şekil bozukluğu hemde nefes alamama problemim vardı hepsi çözüldü
benzer sorunda birinin iyileştiğini görmek iyi oldu tedirginliğim vardı, öneri için teşekkür ederim