glisemi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
XL beden yok. Bu üründe yok. Meteryal yazmıyor.
Beden konusunda bilgi veremem ama meteryal konusunda bilgi vereyim size isterseniz. Satıcı ile hiç bir alakam yoktur, ürün 36/1 yada 30/1 kompack penye ürün. Yani kalite olarak şöyle izah edeyim.
1. Sınıf; Bambo
2. Sınıf: Modal
3. Sınıf: Penye
4. Sınıf: Karde - openend
5. Sınıf: Rejenere

viskon dan da yapılabilir ama görüntü 30-36/1 penyeyi gösteriyor. Kullandığı lastik ise dijital baskı kötü değil ama gipe naylon kalitesinden düşük. Yani 10 üzerinden 8 alır. Ürünler ise gayet ucuz ürününe göre

konu sahibi eğer talep ederse yorumu kaldırabilirim.