Bu konuya yorum yaptım mı hatırlamıyorum fakat Netcup'u önceden Hetzner alternatifi olarak görür ve herkese önerirdim.
Sunucuları bence Contabo'dan kat kat iyiydi fakat son birkaç aydır bir sunucu iptali yüzünden kanser ettiler beni.

Sunucuları yeterli gelmediği için, yükseltmede yapamadığımız için (en üst paket çünkü) ben de Hetzner'den EX-130 aldım. Mayıs ayından beri Netcup sunucu iptali ile uğraşıyorum, panelden iptal ettiğim sunucuyu kartımdan aynı ay kendi kafalarına göre uzattılar. Normalde fatura maili geldiğinde saniyesinde otomatik ödeme ile hiçbir firma uğraşmıyor benim bildiğim kadarıyla. Önceki ödemelerde mail geldikten sonra ilerleyen saatlerde çekiyorlardı fakat sırf iptal ettiğim için 1 aylık kontrat yaptığımız sunucuyu Temmuz ayına kadar uzatıp kafalarına göre kartımdan para çektiler. Bende panellerinden kart bilgilerimi sildim. Mayıs ayı bitene kadar bunlarla 2 hafta mailleştim geri iade yapmadılar ve az önce yine Temmuz ayı için fatura kesmişler.

Ben bu ürünü kafadan 1 ay ödeyip aldım, 1 aylık kontratla ve Mayıs ayı yenilemesi gelmeden iptal ettim. 9 Temmuz'a kadar uzatmalarını geçtim şimdi de Ağustos'a kadar uzatmanın peşindeler ve ürün 2 aydır iptalde.

Kısaca paraya aç toksik bir firma, bu saatten sonra ne tercih ediyorum ne de öneriyorum.