Uzun zamandır yabancı müşterilerle çalışıyorum tek tük türk müşterim var, Türklerde gördüğüm, yabancılara göre insanları sömürme derdindeler, 10.000 liralık işi 2500 liraya yaptırmak isteyen çakal mı dersin, 1 haftalık işi 2 günde bitirtmeye çalışan süpermanmı dersin, türlü türlü çeşitte zeka örneğini gördükçe türk müşterilerde seçici oluyorum, herkesle çalışmıyorum.
Yabancı müşterilerde böyle bir şey yok, adamlar emeğinin karşılığını fazlasıyla vermeye çalışıyor.