PropJoe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Uzun zamandır yabancı müşterilerle çalışıyorum tek tük türk müşterim var, Türklerde gördüğüm, yabancılara göre insanları sömürme derdindeler, 10.000 liralık işi 2500 liraya yaptırmak isteyen çakal mı dersin, 1 haftalık işi 2 günde bitirtmeye çalışan süpermanmı dersin, türlü türlü çeşitte zeka örneğini gördükçe türk müşterilerde seçici oluyorum, herkesle çalışmıyorum.
Yabancı müşterilerde böyle bir şey yok, adamlar emeğinin karşılığını fazlasıyla vermeye çalışıyor.
Platform öner