Selamlar,

Amerika şirketim için apple developer başvurusu yaptık ve onaylandı. 99$ ödemeyi yapabilmek için 15 farklı kart denedik ama hiçbir şekilde kabul etmiyor. Amerika kredi kartı bile denedik.

Çözümünü bilen, yapabilecek bir arkadaş arıyorum.