kendin öğrenip 1 saatlik işi 30 dakikada yapabilirsin.
yorgunluk vs muhabbeti de hiç inandırıcı gelmedi. mantıklı değil yada o adam yazılımcı değil.
bu yazılım işleri çoluk çocuk oyuncagına dönmüş yapay zeka ile birlikte.
ortalık 15 20 yaşında cursor yazılımcıları ile dolu.
ayrıca tüm yazılımcıları kastedip böyle hedef göstermen çok itici, bu şekilde çevre edinmen çok zor. kafa yapısını değiştirelim iyi düşünelim güzel enerji verelim insanlara.