Merhaba Bu olay benimde başıma geldi benim annemde rahim kanseriydi hocam şuan tip çok ilerledi akılı ilaç kemoterapi ve ışın tedavisi benim annem kemoterapi ve ışın tedavisi aldı yaklaşık 1 sene sürdü şuan durumu iyi kanserin yayılmasını engellediler en son çare rahimi almak oluyor hocam yayılmadığı sürece korkacak birşey yok