Bak seninki mantıklı hocam benim adamlar molasını falanda dahil edip hesaplama yapıyor güler misin ağlar mısın..
Benim fiyat sistemim saatlik ücret üstüne kurulu ama sonuç olarak projenin ana degerine ulaşıyorum.
Şimdi mesela bir iş 1 saat olduğundan eminsem 1000 1500 derim o işi 5 saatte bitirsemde farketmez ise ayrılan saate göre fiyat verilir.
Saatlik ücret şahsen benim için gayet ideal oluyor. Ne müşteriye fazla fiyat veriyorum nede kendime zarar ziyan ediyorum.