Hocam otostopla Türkiye'nin birçok şehrine gittim. Sırtımda çadır ve laptopla geziyordum. Eğer otelde konaklayacaksanız şarj vs sıkıntı yaşamazsınız. Sosyal medya tarafında da bir konsept belirseniz bence tutar diye düşünüyorum 6 ayda şu kadar şehir geziyorum part 1 gibi yada Van'da nereye gitmeli gibi şehir şehir aynı zamanda çekeceğiniz vloglarıda artı video olarak atabilirsiniz tiktok hem hız hem de canlı yayın gelirleri açısından daha önemli bence ama 6 ay gibi bir sürede instagramı ve YouTube u da çok rahat rayına oturtursunuz . Bunlar benim nacizane fikirlerim
Deneyimlerini paylaştığın için teşekkür ederim.
Ben de oğlumla Ankara - Muğla arası otostop deneyimi yaşadım. Çok keyifliydi.
Araçla gezeceğim. duruma göre kamp atma imkanım olduğu yerde kamp atarım. Deneyim olması açısından otelde de kalabilirim.
Anlık duruma bağlı kalma işini çözeriz sıkıntı değil.
Olmadı her şehirde bi meslektaş bulup kendimi yıkarım.

Yok yok şaka kalma işi. Kimseye yük olmak istemem.