Yazılımcıların hepsi demek istemiyorum ancak %99'u tam olarak dediğiniz gibi. İnanın neler çektim beni ne sıkıntılara soktular ufak tefek işler için anlatamam. Nefret ettim hepsinden. Kaprisleri bitmez, işleri bitmez, yolda lastiği patlar, anası hasta olur, teyzesi hasta olur (gerçek olanları ayrı tutuyorum ancak çoğu yalancı)... Bir site arayüz değişimi için 6-7 ay birisi beni oyalamıştı. Birisi ufak bir hesaplama aracı için 4-5 ay oyalamıştı. Sonra ne oldu, azmettim ufak tefek değişiklikler, ufak eklemeler ve araçlar gibi şeyler için yazılım öğrenmeye başladım. Sonra yapay zeka sistemleri ilede birlikte %90 işimi kendim görüyorum. Mutluyum huzurluyum