Herkes evinin önüne 1 kap su 1 kap mama koysa hayvanların açlık susuzluk sorunu kalmaz.Sırf benim kapımın önünde 2 yoğurt kabı su var.Başka yerlerede bıraktım.O 2 kabı haftada 2-3 kere yeniliyorsun.Kuşu kedisi köpeği hepsi nasipleniyor.Yemek artığı,bayat ekmek vs koyuyorum arada.Cebinizden para çıkmadan bile faydanız olur hayvanlara.
Önemli olan niyet içinde iyi niyet yoksa bahanen hazırdır zaten.Ben kendimi zor doyuruyorum.Mamalar bin lira olmuş lafları boş insan lafları...
Sizlere katılıyorum hocam güzel yorumunuz ve desteginiz için teşekkürler