Herkes evinin önüne 1 kap su ,1 kap mama koysa hayvanların açlık susuzluk sorunu kalmaz.Sırf benim kapımın önünde 2 yoğurt kabı su var.Başka yerlerede bıraktım.O 2 kabı haftada max.2-3 kere yeniliyorsun.Kuşu, kedisi,köpeği hepsi nasipleniyor.Dışarısı yaz sıcağı sen sussuz kalamıyorsan o hayvanlarda kalamıyor.Yemek artığı,bayat ekmek vs koyuyorum arada.Cebinizden para çıkmadan bile faydanız olur hayvanlara.

Önemli olan niyet içinde iyi niyet yoksa bahanen hazırdır zaten.Ben kendimi zor doyuruyorum.Mamalar bin lira olmuş vs...lafları boş insan laflarıdır.