bozboramedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam bende aynılarını yaptığım halde eksik teslim alma vs oldu yani. Sonradan düzelttiler ama sorun baştan öyle yapılmaması. Konuştuk hepsini,liste halinde vs.
hocam sözleşmeli yapacaksınız. gerekirse gecikmeli gün başına ödeme kesintisi veya ekstra teknik destek hakkı talebinde bulunun. ödeme konusunda da kendinize güveniyorsanız proje baslangıcında degil sonunda vereceginizi taahhüt edin. hem kendiniz icin tazminat maddesi hem de karşı taraf için tazminat maddesi koyun. ortada sözleşme olduktan sonra herhangi bir sorun olmaz. mesela ben kendi projem icin r10 ici teyitlesme yapıldıktna sonra sirf imza icin istanbuldan ankaraya gittim sözleşmeyi imzalamak için. sagolsunlarda tertemiz proje teslim ettiler yani. çalışmaya başlamadan evvel dökümantasyon dosyası hazirlayip ona göre fiyat aldım ekstra birşey istersem ek ücret ödeyeceğimi taahhüt ettim, karşı tarafta benim ilettiğim dökümantasyon dosyasinda eksik olması durumunda ya maddi bir cezai yaptırımı veya teknik destek süresini uzatmayı kabul etti. bilmiyorum sizin calisma stilinizi ve eleştirmiyorum ama düzgün bir dokumantasyon dosyasi ile fiyat alıp sözleşme imzaladıgınızda ( düzgün bir firma ya da şahıs ile ) ve 2 tarafta cezai yaptirim var ise sorun yaşamazsınız.