looktr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İznikte bir tane bahçem vardı. 2023te satmıştım. Birkaç gün önce borç çıkarılmış tarafıma tebilgat geldi. Belediye emlka kayıtlarını güncellemiyor mu? Neden bana borç çıkardılar? satış sırasında gidip kendim tebliğ etmem mi gerekiyordu?
Alan kişinin belediyeye giderek aldığı tarihten itibaren kendisine işletmesi gerekmekte, zaten geç işlettiği için cezai işlem olur ama sen eskiye dönük borç olup olmadığını belediyenin sitesinden yada varsa e devlet sayfalarından bir kontrol et.