vallahi ben de aynı durumdayım. üstelik hem yazılımı dibine kadar bilirim hem de 23 sene yazılım şirketimi işlettim, yazdım, kurdum, muhasebesininden ulaşımına kadar uğraştım. sanırım artık paranın değeri olmadığı için yazılım ve diğer işler bir anlam ifade etmiyor. adam senden 500 lira alsa ne olur almasa ne olur. pekiyi 5000 alsa ne olur olmasa ne olur. benim zamanımdaki microsoft'un yatlarında yenilen yemekler yok artık. yazılım işinden senede iki üç araba değiştirmek yok. bu sektör de esnaf işine döndü. haksız da diyemem yazılımcılara... bir hedefleri bir amaçları bir umutları yok ki... diğer herkes gibi... yazlılım bilmek artık altın bilezik değil.

üzücü.... sanayii, üretim, gelişme, ilerleme böyle çöker işte... önce hayallerini alırsın insanların. gerisi gelir zaten.