çok geçmiş olsun hocam 3-4 ay kadar önce benim anneme de meme kanseri teşhisi konuldu ve hızlıca hemen bir göğüsü alındı 1 ay kadar ışın tedavisi yapıldı şimdi hormon ilaçları verildi yani öyle geçiyor süreç dua ediyoruz sıçramaz başka yerlere inşallah diye, umarım iyi olur anneniz zor uğraştıran bir süreç full destek gerek moral bozmadan en önemlisi bu inanın