Öncelikle Allah şafi ismiyle şifa versin.
bir video izlemiştim. kanser hücresi ve mutluluk hormonuydu sanırım onun mikroskopik görüntüsüydü. tam hatırlamasamda, mutlu hissetmenin, bu kanser hücresini nasıl dağıttığını gösteriyordu. yani bu işin şifası önce allahtan, sonra moralden geliyor. bildiğim kadarıyla atlatılabilen bir kanser türü. yakın tarihte arkadaşımın eşi de bundan dolayı ameliyat olmuştu. doktorlar iyi geçtiğini söylemişti, şimdi iyi diye biliyorum.