royalenes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Öncelikle herkese iyi forumlar,
(Konu sonunda sizlere bir sorum olacak, bilgi sahibi olanlar yardımcı olabilirse çok sevinirim.)

Bugün annemin kanser olduğunu öğrendim, hayatım ve annemle olan anılarım film şeridi gibi gözümün önünden geçti.
Sahi, düşünüyorum da insan ailesiyle ne kadar vakit geçirirse geçirsin, yetinemiyormuş.

Bilenlere bir sorum olacaktı; Rahim kanseri çevrenizde geçiren var mıdır, süreç nasıl işliyor, sizler mentalinizi nasıl korudunuz… Manevi desteğinize ve bilgi sahibi olanların yorumlarına ihtiyacım var.
Çevremizde kanser olan biri olmadığı için, fazla kötü düşünmek veya fazla iyimser düşünmek istemiyorum. Yani, realist olmak istiyorum… ( Kendime tabii ki… )

Sizlerden ricam ise, içinizden bir Allah şifa versin demeniz yeterli. Belli mi olur, birinin duası tutar… Kafam dalgın, yanlış bir şey yazdıysam affola…
Cerrahi işlem önerildiyse nokta atışı bir doktor bulup işlemi yaptırmalısınız. İlk geçireceği ameliyat ve tümöre ilk kez uygulanacak işlem diğer bütün tedavilerden daha önemlidir. Titizlikle tüm kitlenin alınması, kazınması gerekmektedir. Daha sonra nüksetmesinin önüne geçmenin en önemli adımıdır.

Bu konuda Başakşehir ve Çam Sakura şehir hastanesine vakit kaybetmeden gidiniz.