Kanser olmak değil, erken teşhis yapamamak kötüdür.
Başka herhangi bir organa met yapmış mı? Bunu öğrenmeniz gerek.
Anneniz kaç yaşında?
Sadece rahimde ise; rahim alınarak sorun çözülür.
Çok zor bir süreç; en çok da psikolojik olarak.
Ama iyileşmeyecek ya da sonu iyi olmayacak diye bir şey yok.
Tıp Onkoloji alanında da bir hayli gelişti ve gelişmeye devam ediyor.
Validenizin moralini yüksek tutup, alanında uzman hekimler ile tedaviye zaman kaybetmeden devam etmeniz kafi.
Allah acil şifalar versin, çok geçmiş olsun.
Saygılar..