Gerçekten işini profesyonel olarak yapan nadir denk geldim birisi.
Efendi, neyse o... tıkır tıkır işliyor.
3 projede çalıştık dahada çalışmaya devam edeceğiz gibi duruyor.
Teşekkürler hocam.