20 küsür sene önce anneme de bu teşhis kondu. Sonra rahim ameliyat ile alındı. Kemoterapi bile görmedi. Şu an sağlığı gayet yerinde. Eğer yayılıp diğer organlara sıçrama durumu yoksa annenizin rahmini alırlar ve umarım o da sonrasında annem gibi sorunsuz bir hayat sürer.