CrawlArmy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Valla yoğuşmalı kombiler çok iyi ama bu şekil anlamak zor yinede bir uzman cevap verirse daha iyi olur.
_Forbidden_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben çok anlamam ama biz demirdöküm kullanıyoruz yıllardır hiç sorun yaşamadık hocam.
medyahost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
daikın yada buderus yada wailant başka bilmem önermem başka da bakma ama
Ben buderus kullanıyorum kombi senelerdir ses yok varla yok arası bişi 😂😂
serhat_akan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
e.c.a tavsiye ederim. servis ağı yaygın, parçaları boscha göre daha hesaplı.

herkese teşekkürler