Hocam forumda görüyorum, kapanmış hesapları 30-40 bin TL gibi ciddi fiyatlarla satın alıyorlar.
Bence satın aldıklarına göre açmanın bir yolu vardır gibi geliyor.
Bu arada benim de kapanan bir hesabım var, benden de 30-40 bin TL gibi fiyata satın almak isteyenler oldu ama ana mail adresime bağlı diye satmadım.
Bu şekilde kapanan hesapları kimse açamaz, inanıp para kaptırmayın sakın! Aktif olmayan ve kapanan hesapları açmak kolay ama bu açılmaz.