Hocam meme ve rahim kanseri tanıdığım çoğu +40 yaş kadınlarda oluyor.
İlaç kullandılar, hastaneye gittiler 1-2 gün yatış verdiler şuan hiç bir problemleri yok.
Rabbim şifa versin umarım bir an önce anneniz de iyileşir