İsrail'in yenileceğini düşünmüyorum. Adamlar ülkeyi inşa ederken savaş hazırlıklı olacak şekilde inşa etmişler neredeyse. ABD devreye gireceği zamanı bilir.
İran'ı sevmem ama İsrail'e karşı yenilmesi de çok kötü durum olur. İsrail'in kazanmasını istemem ama kazanacak gibi duruyor.