Konu
İnsan olmak ne kadar komik bir şey.
17-06-2025, 02:40:11
#2
deeprock2
Bu anlattıklarınız psikoloji alanında ele alınırken "narsisizm ve gölge arketipi" konularına giriyor. Sanırım, "çağımız insanının bir çoğunda görülen ortak desen" desek yeridir.