Madem bu kadar bireyci ve bencil iki çözümünüz var.

1) Yol yakınken ayrılıp kurtulabilirsiniz, yakın gemileri yani.

2) Çok mu seviyorsunuz? Evlilik sözleşmesi yapın.
Bence en temiz çözüm, madem ailesinin sağladığı imkanları size çok görüyor.
Sizde gelecekte miras yoluyla ya da çalışıp kazanarak elde ettiğiniz şeyleri kendi mülkünüz olarak görün ve güvenceye alın.
İleride evin giderlerini, olursa çocuğunuzun giderlerini de yarı yarıya bölüşürsünüz. Baştan konuşup anlaşın.