Merhaba arkadaşlar,
Bir arkadaşım az önce beni aradı. Adsense’ten istisna kapsamındaki ödemesini almış ancak banka üzerinden kesintili bir şekilde ödeme yapılmış. Bugün, gelir beyanı yapmadığı gerekçesiyle 14 bin TL ceza kesildiğini söyledi.

“Koskoca bir yılda 14 bin TL bile kazanmadım,” diyor.

Bu şekilde ceza yiyen başka biri oldu mu? Benzer bir durumla karşılaşan var mı?