Sonuç olarak Allahın takdiri olur hocam. Bu planlar 90lı yıllardan beri söyleniyor olabilir ancak bizi bağlamaz onların planı onları bağlar biz var gücümüzle,İsrail ile onların planlarıyla diğer topraklarımızda gözü olan tüm ülkelerin planlarıyla savaşmak zorundayız. Kamuoyu olarak gerekirse cephe de de. O yüzden sorun yok bir teyze vardı 85 yaşında gerekirse f16 sürerim diyen onun sözü aklıma geliyor. Rahatım