cleiner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Normal'de binalarda yönetmeliklerde sığınak mevcut. Fakat bizim aç gözlü insanlarımız o alanların hepsini daireye çevirdi daire olarak kullanıyorlar. çok az bina sığınak olarak saklıyor.
Ben öyle bir alan görmedim apartmanlarda mı var