Sığınak mı ? O ne ? Onların savaş araçları varsaa, bizim Allahımız var(!)
Ülkenin en kritik savunma sanayisinin 1 tanesini biliyorum orada bile sığınak yok.
ne yapacaz bu durumda. çocuk yaşlı kadınlar ne yapacak. zengin olan zaten topuk yapacak. bizler ülkeyi savunacaz geri kalanlar ne yapacak merak konusu.