caylakgirisimci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Valla her konuda bu natoculardan bir iki tane çıkıyor yabani bitki gibi ne natoymuş arkadaş bizi her illetten koruyor muska gibi, bi savaş çıksın görürler natoyu şatoyu arkamızda duruyor mu arkamıza mı geçiyor...
Güçsüz bir ülke olduğumuz için kullanıyorlar işte. Millet de hâlâ "NATO bizi korur" diyor. Yahu, önce sen kendini koruyacaksın; ona buna güvenmeyeceksin. Amerika, 50 senedir bizi kullanıyor, her yere üstünü kurdu. E, bu saatten sonra “Ben NATO’dan çıkıyorum” dese, NATO bitmiştir.

50 yıldır PKK ile savaşıyoruz; hani nerede NATO? Eğer kendi araçlarımızı, İHA’larımızı yapmasaydık, o PKK hâlâ Türkiye’nin içinde cirit atıyor olacaktı.

PKK’dan korumamış, İsrail’den mi koruyacak? Haa, Yahudi, Yahudi’yi vuracak öyle mi? Aklınız, mantığınız eriyor mu buna Allah aşkına?