Valla her konuda bu natoculardan bir iki tane çıkıyor yabani bitki gibi

ne natoymuş arkadaş bizi her illetten koruyor muska gibi, bi savaş çıksın görürler natoyu şatoyu arkamızda duruyor mu arkamıza mı geçiyor...
Güçsüz bir ülke olduğumuz için kullanıyorlar işte. Millet de hâlâ "NATO bizi korur" diyor. Yahu, önce sen kendini koruyacaksın; ona buna güvenmeyeceksin. Amerika, 50 senedir bizi kullanıyor, her yere üstünü kurdu. E, bu saatten sonra Ben NATOdan çıkıyorum dese, NATO bitmiştir.
50 yıldır PKK ile savaşıyoruz; hani nerede NATO? Eğer kendi araçlarımızı, İHAlarımızı yapmasaydık, o PKK hâlâ Türkiyenin içinde cirit atıyor olacaktı.
PKKdan korumamış, İsrailden mi koruyacak? Haa, Yahudi, Yahudiyi vuracak öyle mi? Aklınız, mantığınız eriyor mu buna Allah aşkına?