Halen nato ülkesiyiz diyorlar

yahu bütün nato ülkeleri PKK ya yardım ediyor. bizi neden natoya aldılar bir araştırın. iranda bitince nato ülkesini görürsünüz siz. yahu nato ülkesiyiz madem neden 1 tane patriyot vermediler. neden ucaklarımızı vermediler. nato ülkesi olmayanlar bile aldı o ucakları.
Valla her konuda bu natoculardan bir iki tane çıkıyor yabani bitki gibi

ne natoymuş arkadaş bizi her illetten koruyor muska gibi, bi savaş çıksın görürler natoyu şatoyu arkamızda duruyor mu arkamıza mı geçiyor...