sucuk yemeyi yıllar önce bıraktım.
dışarıdan etli yemekler yemeyi bıraktım.
ülkemizde bir gıda terörü var ve devlet görmezden geliyor.
sadece taklit ve tağşiş diyerek kamuoyuna açıklanıyor.
işletmeye ya para cezası ya kısa süreli kapatma yada komple kapatma veriyor.
işletmesi kapanan aynı üretimhanede sadece yeni bir işletme kurup isim değiştirip yoluna devam ediyor.
bu ülkede sucukta yenmez,her gördüğün et de yenmez,süt ürünleride yenmez,balda yenmez yenmezde yenmez. artık bazılarını mecburen tüketir olduk.
sonra şu haberleri çokça görür olduk "KALP KRİZİ ÇOĞALDI"
bu ükenin en büyük sorunu HİLELİ GIDA SORUNUDUR