Hocam sorunuzu bu ortamda ev alınır mı diye yanıtlamak isterim. Faiz hassasiyetiniz yok ise şu anda enflasyonun üzerinde getiri mevcut. Ev alacağınız paranın 2 aylık getirisi o evin 1 yıllık kirası. Geçen hesap yapmıştım unuttum tam kaç aydı ama kısa süre içerisinde faiz getirisi ile bile o ev alınabiliyordu. Faizler düşmeye başlayınca değerlendirebilirsiniz. Bu sırada paranızı daha büyütmeye çalışabilirsiniz.
Diyelim ki 4 tane evim var. İçlerinden birinde oturuyorum diğer üçü kirada. Kirada olanlardan birini satmak istiyorum. En kötü 2 milyon veya 2 milyon 300 eder satmak istediğim. Bu parayı faize koymak mantıklı mı gerçekten?